شات مصري،شات عربي،شاتi2،شات لبناني,شات سعودي,شات كويتي،شات نمرة واحد،شاتi2


شات مصري, دردشة صوتية, دردشة القاهرة, دردشة مصر, محادثة مصر, شات مصرى, دردشة مصرية,شات نمرة واحد
 
الرئيسيةاليوميةس .و .جبحـثدردشة.عربية.شات.مصري.شات.غربي.شات خليجي.شات لبناني.دردشة سعوديةالمجموعاتالتسجيلدخول
شات نمرة واحد
المواضيع الأخيرة
تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية
تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية Digg  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية Delicious  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية Reddit  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية Stumbleupon  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية Slashdot  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية Furl  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية Yahoo  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية Google  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية Blinklist  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية Blogmarks  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية Technorati  

قم بحفض و مشاطرة الرابط شات مصري،شات عربي،شاتi2،شات لبناني,شات سعودي,شات كويتي،شات نمرة واحد،شاتi2 على موقع حفض الصفحات
Facebook likes

شاطر | 
 

 وراء كل امراه عطيمه حب فاشل

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
host_MEDO12
مشرف
مشرف


ذكر عدد الرسائل : 521
العمر : 29
الموقع : ODRA FLASH CHAT
تاريخ التسجيل : 05/07/2009

مُساهمةموضوع: وراء كل امراه عطيمه حب فاشل   2010-06-25, 12:25

وراء كل امرأة عظيمة حب فاشل

المراءة التي تفقد حبيبها امراءة أحبت والمراءة التي تحتفظ بحبيبها امراءة أتقنت فن الحب.

الفتاة التي أحبها ليس لها ماضي , فقد ولدت يوم أحببتها

القلب الذي لا يؤمن بالحب قلب بارد

قمت الحب أن يجبرك الصمت على الكلام فيعجز الكلام عن التعبير فتصمت


مع تحيات امير العزاب

مـــــــــــــــــــــــيدو 12

عايز اقترحات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ADMIN_MMDEOOLA
ADMIN_FRUOM TO ADMIN_ODRA
ADMIN_FRUOM TO ADMIN_ODRA


ذكر عدد الرسائل : 872
العمر : 29
الموقع : www.oflash.top-me.com
تاريخ التسجيل : 20/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: وراء كل امراه عطيمه حب فاشل   2010-06-25, 14:56

ميدو انا مش معك في العنوان
اكيد وراء كل امراء عظيمه حب عظيم
ووراء كل امراء مستهتر حب فاشل


i2SERVER | Online Chatting Service:


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.oflash.top-me.com
ADMIN_ODRA
admin
admin


ذكر عدد الرسائل : 1294
الموقع : www.oflash.top-me.com
تاريخ التسجيل : 12/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: وراء كل امراه عطيمه حب فاشل   2010-06-26, 12:26

المراءة التي تفقد حبيبها امراءة أحبت والمراءة التي تحتفظ بحبيبها امراءة أتقنت فن الحب
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
معدتش يا ميدو واللهي العظيم
البنت الي من النوع ده راحت ومعدتش منها في السوق
دلوقتي كل الي في السوق مضروب.
البنات اليومين دول توهمك انها بتموت في دباديب اهلك
وفي لحظة تلاقيها باعت كل الدباديب قصاد عينك

i2SERVER | Online Chatting Service:
Chat Room - © Chat Nemra1 شات نمرة واحد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
host_MEDO12
مشرف
مشرف


ذكر عدد الرسائل : 521
العمر : 29
الموقع : ODRA FLASH CHAT
تاريخ التسجيل : 05/07/2009

مُساهمةموضوع: رد: وراء كل امراه عطيمه حب فاشل   2010-06-26, 23:48

صدقني ياميدووووووو عنوان يشد الاعضاء مش اكتررررررررر

وتسلم علي المرور الغالي ياحبي

مع تحيات امير العزاااب

ميدو 12
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
host_MEDO12
مشرف
مشرف


ذكر عدد الرسائل : 521
العمر : 29
الموقع : ODRA FLASH CHAT
تاريخ التسجيل : 05/07/2009

مُساهمةموضوع: رد: وراء كل امراه عطيمه حب فاشل   2010-06-26, 23:52

قدره ياحبي وحشني ووحشتني تعلقاتك علي التوبيكات

اسمع ياقدره لا في من النوع دا اختار بقلبك وعقلك مش بقلبك بس هتلقي صدقني

وتسلم ياغالي علي ردك

ميدووووووووووووووو 12
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ADMIN_ODRA
admin
admin


ذكر عدد الرسائل : 1294
الموقع : www.oflash.top-me.com
تاريخ التسجيل : 12/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: وراء كل امراه عطيمه حب فاشل   2010-06-27, 13:33

host_MEDO12 كتب:
قدره ياحبي وحشني ووحشتني تعلقاتك علي التوبيكات

اسمع ياقدره لا في من النوع دا اختار بقلبك وعقلك مش بقلبك بس هتلقي صدقني

وتسلم ياغالي علي ردك

ميدووووووووووووووو 12
صدقني انا

i2SERVER | Online Chatting Service:
Chat Room - © Chat Nemra1 شات نمرة واحد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Admin_RomanTiC
Admin Team
Admin Team


ذكر عدد الرسائل : 416
العمر : 24
الموقع : http://www.i2serv.uk.tc/ostora
تاريخ التسجيل : 09/08/2009

مُساهمةموضوع: رد: وراء كل امراه عطيمه حب فاشل   2010-06-27, 14:59

يا جدعان صدقونى انا ميسى اللى جاب الجون
مفيش امراء غظيمة اصلا
كلوا زى بعضوا يا ميدو بالف وش
متديش امان ابدا الا اما تكون عاوز تضيع
نايس توبيك يا مان

i2SERVER | Online Chatting Service:
يـا مـن جرحتنـي جرحـاً يؤلمنـي ، أهديـك قلبـي لأنـه لـم يعـد يـلزمنـي

اليــوم لــن اضعـــف أمـــام عينيـــك . ولن اتوسل هامساً في اذنيك


و سأحكـــــم عليــــه أن ينســــى عينيــــك . و إذا اشتــــاق قلبـــي إليــــك .


ســـوف أقتلــــه ولن أبكــــي لاعليــــه ولا عليــــك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ADMIN_DODO
admin
admin


انثى عدد الرسائل : 507
الموقع : http://oflash.top-me.com
تاريخ التسجيل : 02/06/2009

مُساهمةموضوع: رد: وراء كل امراه عطيمه حب فاشل   2010-06-27, 18:18

ADMIN_ODRA كتب:
المراءة التي تفقد حبيبها امراءة أحبت والمراءة التي تحتفظ بحبيبها امراءة أتقنت فن الحب
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
معدتش يا ميدو واللهي العظيم
البنت الي من النوع ده راحت ومعدتش منها في السوق
دلوقتي كل الي في السوق مضروب.
البنات اليومين دول توهمك انها بتموت في دباديب اهلك
وفي لحظة تلاقيها باعت كل الدباديب قصاد عينك

يســــــــــــــــــــــــلموا’’’كلك زوق يااميدو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.i2serv.uk.tc/dodo
ADMIN_ODRA
admin
admin


ذكر عدد الرسائل : 1294
الموقع : www.oflash.top-me.com
تاريخ التسجيل : 12/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: وراء كل امراه عطيمه حب فاشل   2010-06-27, 19:56

ADMIN_DODO كتب:
ADMIN_ODRA كتب:
المراءة التي تفقد حبيبها امراءة أحبت والمراءة التي تحتفظ بحبيبها امراءة أتقنت فن الحب
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
معدتش يا ميدو واللهي العظيم
البنت الي من النوع ده راحت ومعدتش منها في السوق
دلوقتي كل الي في السوق مضروب.
البنات اليومين دول توهمك انها بتموت في دباديب اهلك
وفي لحظة تلاقيها باعت كل الدباديب قصاد عينك

يســــــــــــــــــــــــلموا’’’كلك زوق يااميدو
ماهو انا في الفترة الاخيرة مشفتش غير كده
عمال اقع
واقوم اقع واقوم لحد ما اخر مرة وقعت ومش عارف اقوم
وانتي فاهمة قصدي

i2SERVER | Online Chatting Service:
Chat Room - © Chat Nemra1 شات نمرة واحد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
fairuz
عضو ماسي
عضو ماسي


انثى عدد الرسائل : 134
العمر : 28
الموقع : http://oflash.top-me.com
تاريخ التسجيل : 14/11/2009

مُساهمةموضوع: رد: وراء كل امراه عطيمه حب فاشل   2010-06-29, 00:40

يسلموووووووووووووووو علي الموضوع الجميل ده ميدو 12


.انا شايفة الاختيار اهم حاجة وما بني علي غلط فهو غلط

.والاختيار اهم حاجة ومش تلوم او تلومي حد لو اختارت غلط


وعلي راي المثل


حبك في قلبي با بهية زي حب الاقرع للكوفية

وتقبل مروري
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ADMIN_ODRA
admin
admin


ذكر عدد الرسائل : 1294
الموقع : www.oflash.top-me.com
تاريخ التسجيل : 12/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: وراء كل امراه عطيمه حب فاشل   2010-06-29, 11:48

fairuz كتب:
يسلموووووووووووووووو علي الموضوع الجميل ده ميدو 12


.انا شايفة الاختيار اهم حاجة وما بني علي غلط فهو غلط

.والاختيار اهم حاجة ومش تلوم او تلومي حد لو اختارت غلط


وعلي راي المثل


حبك في قلبي با بهية زي حب الاقرع للكوفية

وتقبل مروري
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
بهية مين وكوفية مين يخربيت كده
بس فيها ايه يعني لما الواحدة تكون مخلصة للي تحبه
مافيش فيها اي حاجة
انما ازاي بئا يا حاجة
ربنا يسامحك يالي في بالي


i2SERVER | Online Chatting Service:
Chat Room - © Chat Nemra1 شات نمرة واحد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
senkop_m
عضو مطرود ومنبوذ
عضو مطرود ومنبوذ


عدد الرسائل : 6
تاريخ التسجيل : 30/06/2010

مُساهمةموضوع: رد: وراء كل امراه عطيمه حب فاشل   2010-06-30, 16:53

ميدو كلامك فله

بس حكايه الصت عواقبها وخيمه يا الله انصحك مفيش صمت في الحب قول اللي في قلبك وعبر عن نفسك باحساسك ^^

دمتم سالمين
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ADMIN_MMDEOOLA
ADMIN_FRUOM TO ADMIN_ODRA
ADMIN_FRUOM TO ADMIN_ODRA


ذكر عدد الرسائل : 872
العمر : 29
الموقع : www.oflash.top-me.com
تاريخ التسجيل : 20/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: وراء كل امراه عطيمه حب فاشل   2010-07-06, 00:56


المراءة التي تفقد حبيبها امراءة أحبت والمراءة
التي تحتفظ بحبيبها امراءة أتقنت فن الحب
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
معدتش يا ميدو واللهي العظيم
البنت الي من النوع ده
راحت ومعدتش منها في السوق
دلوقتي كل الي في السوق مضروب.
البنات
اليومين دول توهمك انها بتموت في دباديب اهلك
وفي
لحظة تلاقيها باعت كل الدباديب قصاد عينك



يســــــــــــــــــــــــلموا’’’كلك
زوق ي
ااميدو
ماهو انا في الفترة
الاخيرة مشفتش غير كده

عمال اقع
واقوم اقع واقوم لحد ما اخر مرة وقعت
ومش عارف اقوم

وانتي فاهمة قصدي



لاء لاء بجد لاء
مش مصدق
معقولة لقية
القطه الي تشنكلك كده
بجد لحد دلوقتي مش مصدق
انت كانت الي تخربشك ترميها
وعلي العموم ربنا يسعدك


i2SERVER | Online Chatting Service:


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.oflash.top-me.com
host_MEDO12
مشرف
مشرف


ذكر عدد الرسائل : 521
العمر : 29
الموقع : ODRA FLASH CHAT
تاريخ التسجيل : 05/07/2009

مُساهمةموضوع: رد: وراء كل امراه عطيمه حب فاشل   2010-07-26, 20:17

تسلمو جميعااااااااااااااااااااا علي الرد الجميل وحسني الله ونعمه الوكيل فيكوووووووووو


ايه اللي انتو عملينو في التوبيك داااااااااااااااااااا

خنااااااااااقه


روحو منكو للي كلت دراااع جوزهاااااااااااااااااااااااااااااا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ADMIN_ODRA
admin
admin


ذكر عدد الرسائل : 1294
الموقع : www.oflash.top-me.com
تاريخ التسجيل : 12/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: وراء كل امراه عطيمه حب فاشل   2010-08-01, 23:32

ADMIN_MMDEOOLA كتب:



يســــــــــــــــــــــــلموا’’’كلك
زوق ي
ااميدو
ماهو انا في الفترة
الاخيرة مشفتش غير كده

عمال اقع
واقوم اقع واقوم لحد ما اخر مرة وقعت
ومش عارف اقوم

وانتي فاهمة قصدي



لاء لاء بجد لاء
مش مصدق
معقولة لقية
القطه الي تشنكلك كده
بجد لحد دلوقتي مش مصدق
انت كانت الي تخربشك ترميها
وعلي العموم ربنا يسعدك


واللهي يا ميدو انا من ساعة ما عرفت يعني ايه واحد يحب
مشفتش اخلاص في اي حاجة غير شوية تمثيل
وكله بيبان بس هعمل ايه
كنت في غيبوبة
وبصحا منها بالعافية

i2SERVER | Online Chatting Service:
Chat Room - © Chat Nemra1 شات نمرة واحد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
host_MEDO12
مشرف
مشرف


ذكر عدد الرسائل : 521
العمر : 29
الموقع : ODRA FLASH CHAT
تاريخ التسجيل : 05/07/2009

مُساهمةموضوع: رد: وراء كل امراه عطيمه حب فاشل   2010-12-01, 22:25



ياحبيبي مافيش حاجه تستهل اي حاجه


حب انسان يخونك خون انسان يحبك ول كانت

انت اللي سبتها مكنتش قولت كده
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
وراء كل امراه عطيمه حب فاشل
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
شات مصري،شات عربي،شاتi2،شات لبناني,شات سعودي,شات كويتي،شات نمرة واحد،شاتi2 :: المنتديات :: المنتديات العامة-
انتقل الى: