شات مصري،شات عربي،شاتi2،شات لبناني,شات سعودي,شات كويتي،شات نمرة واحد،شاتi2

شات مصري, دردشة صوتية, دردشة القاهرة, دردشة مصر, محادثة مصر, شات مصرى, دردشة مصرية,شات نمرة واحد

الرئيسيةاليوميةس .و .جبحـثدردشة.عربية.شات.مصري.شات.غربي.شات خليجي.شات لبناني.دردشة سعوديةالمجموعاتالتسجيلدخول
شات نمرة واحد
المواضيع الأخيرة
تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية
تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية Digg  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية Delicious  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية Reddit  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية Stumbleupon  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية Slashdot  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية Furl  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية Yahoo  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية Google  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية Blinklist  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية Blogmarks  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية Technorati  

قم بحفض و مشاطرة الرابط شات مصري،شات عربي،شاتi2،شات لبناني,شات سعودي,شات كويتي،شات نمرة واحد،شاتi2 على موقع حفض الصفحات
Facebook likes

شاطر | 

قصة حب محتاجة مساعدة منكوا

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
Admin_RomanTiC
Admin Team
Admin Team

ذكر عدد الرسائل : 416

مُساهمةموضوع: قصة حب محتاجة مساعدة منكوا   2009-08-30, 13:10

السلام عليكم ورحمة الله

اولاانا مش هحكى القصة من البداية بس ملخصها انها كانت اول واحدة فى حياتى ولا زالت

وهى لحد الوقتى ما تلتعرفش انى بحبها على الرغم من انى كنت حاولت ابلغها اكتر من مرة وحاولت اعمل زى العيال التانيين ما بيعملوا وعرفت نمرة التليفون وزى الاهبل من غير ماتعرف عنى حاجة رحت طالبها وقلت : انا فلان انت بتحبينى

وطبعا ردها كان ايجابى وقالت ك انا لا بحبك ولا بحب حد تانى (ملاحظة كان فى واحد تانى بيحاول يكلمها) وقامت قافلة السكة فى وشى

والكلام ده كان فى سنة تانية اعدادى وحاولت بعدها اعمل زى العيال ما بيعملوا من معاكسة وما الى ذلك ولكنه جه بنتيجة عكسية

وجيت فى تالتة اعدادى بالصدفة كنت بعدى على واحد صحبى جنب بيتهم وانا رايح المدرسة لقيتها خارجة من البيت هى كمان راحة المدرسة

وبالتالى عرفت معاد خروجها بالصدفة وبقيت بحب اعدى على صاحبى كل يوم ولكنى لا حظت فيما بعد ان ده كان بيخليها تصطبح بخلقة هى ما بتحبهاش واظن البنات العضوات يعرفوا الشعور ده

وكان نتيجةده انى قررت اطبق المثل اللى بيقول (ابعد حبة تزيد محبة ) وبقيت اتجنب اى شىء يخلينى اقابلها ولكنى كنت فى نفس الوقت اعرف عنها كل كبيرة وصغيرة حتى الامور اللى هى فكراهة سر بينها وبين فرد تانى او اقرب الناس اليها (هتقولولى ازاى هقول لكم اسرا رالمهنة) وانا على هذا المنوال حتى يومنا

واحنا بقى فى الثانوية (تالتة ثانوى يعنى) حاولت اعرفها انى لسا بحبها لكنها قالت انها مش افضية للكلام ده وانها بتفكلر فى مستقبلها (ملاحظة : اكتشفت ان الكلام ده مجرد ستار لعلاقتها بشخص تانى هى بتحبه)قلت لنفسى بعده على طول ان اللحظة الحاسمة لسه ماجتش وان ده كله لعب عيال وان اهم حاجةانى اركز فى مستقبلى عشان اتقدم ليهال واخطبها على طول واوريها انى بحبهت موووووووووووووووووووووووت وده اللى انا عملته

ولما جينا فى الجامعة (وعرفت ان العلاقة بينها وبين الشخص بتاع الثانوية انتهت) اتقدم لها ناس كتير وهى (الحمد لله رفضتهم ) .......(وهى مركزة فى الكلية اللى هى فيها وعايزة تتفوقف وربنا يعينها ) وعرفت من مصادرى ان فى واحد فى الكلية بس مش من سننا اكبر مننا بسنتين كده والا حاجة ويقرب ليها على مايبدو بيحبها (وانتم عرفبن ايه اللى ممكن يحص بعدين ) اللمهم انات مش عارف بقى هنا اعمل ايه وخصوصا انى خايف انها تتخطب وبالتالى ممكن تضيع منى فانا مش (هى باين عليها فكرانى عايز امشى معاها زى ما العيال بتعمل ) بس انا والله والله والله بحبها (وكان قدامى بنات كتير بس هى ..وهى بس )فانا الوقتى مش عارف اعمل ايه ............اللى انا عايز اعرفه ليها هو انى بحبها بجد وانى مش بفرض عليها حبى (لا والف لا ) انا بس عايزها لما حد يتقدم لها تبقى مخيرة بينى وبينه (ملاحظة : اناعايز اعرفها بس وبعد كده نرجع زى ماكنا ...يعنى لا تليفونات ولا مقابلات ولا دياوله لانى بحبها وده فى صالح حبى ليها ) .

انا بقى عايز نصيحتكم انا مش عار ف اعمل ايه ...................؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ايه ردكم ورايكم ؟؟؟؟

---------------------

i2SERVER | Online Chatting Service:
يـا مـن جرحتنـي جرحـاً يؤلمنـي ، أهديـك قلبـي لأنـه لـم يعـد يـلزمنـي

اليــوم لــن اضعـــف أمـــام عينيـــك . ولن اتوسل هامساً في اذنيك

و سأحكـــــم عليــــه أن ينســــى عينيــــك . و إذا اشتــــاق قلبـــي إليــــك .

ســـوف أقتلــــه ولن أبكــــي لاعليــــه ولا عليــــك
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
بنت المنصوره

مُساهمةموضوع: رد: قصة حب محتاجة مساعدة منكوا   2009-10-04, 16:31

بصراحة الموضوع جميل اوى
وشيق
مش عارفة بجد تعمل اية
بس انت ممكن تاخد اهلك وتروح تتقدملها
هى ساعتها هتعرف انك شاريها ومش عايز تمشى معاها زى ماهى فاكرة
بس ساعتها مش عارفة هى هتوافق ولا لا
القرار دة يرجعلها
Admin_RomanTiC
Admin Team
Admin Team

مُساهمةموضوع: رد: قصة حب محتاجة مساعدة منكوا   2009-10-05, 07:53

امشى معاها اية بس
هو احنا لسة عيال
مش عارف بجد بجد
بس شكرا ليكى على ردك
لينا
Romantic

و سأحكـــــم عليــــه أن ينســــى عينيــــك . و إذا اشتــــاق قلبـــي إليــــك .

mostafa_gum

ذكر عدد الرسائل : 2

مُساهمةموضوع: رد: قصة حب محتاجة مساعدة منكوا   2009-10-05, 14:12

قصه جميله بس ما تزعل من كلامي ده انته عرفتها وهيه بتحب واحد تاني احسلك شوف مستقبلك وسيبك منها وربنا يكرمك باحسن منها ومتزعلش مني اخوك_mostafa
Admin_RomanTiC
Admin Team
Admin Team

مُساهمةموضوع: رد: قصة حب محتاجة مساعدة منكوا   2009-10-05, 22:19

شكرا يا مصطفى على كلامك و على ردك على الموضوع
تقبل مرور اخوك
RomanTiC

قصة حب محتاجة مساعدة منكوا
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1