شات مصري،شات عربي،شاتi2،شات لبناني,شات سعودي,شات كويتي،شات نمرة واحد،شاتi2


شات مصري, دردشة صوتية, دردشة القاهرة, دردشة مصر, محادثة مصر, شات مصرى, دردشة مصرية,شات نمرة واحد
 
الرئيسيةاليوميةس .و .جبحـثدردشة.عربية.شات.مصري.شات.غربي.شات خليجي.شات لبناني.دردشة سعوديةالمجموعاتالتسجيلدخول
شات نمرة واحد
المواضيع الأخيرة
تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية
تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية Digg  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية Delicious  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية Reddit  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية Stumbleupon  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية Slashdot  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية Furl  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية Yahoo  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية Google  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية Blinklist  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية Blogmarks  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية Technorati  

قم بحفض و مشاطرة الرابط شات مصري،شات عربي،شاتi2،شات لبناني,شات سعودي,شات كويتي،شات نمرة واحد،شاتi2 على موقع حفض الصفحات
Facebook likes

شاطر | 
 

 يالهوووووووووي طلعت المراء اقوي من الرجل يا حسره علي الرجاله

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
المشاغب
BLACK LIST
BLACK LIST


عدد الرسائل : 199
تاريخ التسجيل : 15/06/2009

مُساهمةموضوع: يالهوووووووووي طلعت المراء اقوي من الرجل يا حسره علي الرجاله   2009-06-19, 22:08

لو سألت اى رجل هذا السؤال لكان الجواب بكل فخر واعتزاز:
بالتأكيد الرجل اقوى من المرأه وهل هذا السؤال يحتاج الى تفكير؟
فالرجل هو الجنس الاقوى بدون اى تردد والا كانت النساء تحكم الدنيا كلها
ولو سألت نفس السؤال لاى امرأه لكان الجواب ايضا ولكن بمكر انثوى:
طبعا الرجل هو الاقوى ونحن نعيش فى حماه
ةلكن للعلماء رأى لم بكن فى حسبان الرجل والمرأه ابدا
وهنا يقول الدكتور(محمد ابو الغار) استاذ امراض النساء بجامعه القاهره
"ان المراه علميا وفسيولوجيا هى الجنس الاقوى اما الرجل فهو هنا علميا الجنس الاضعف"
كيف حدث هذا؟
الجواب:
ان الله قد خلق المرأه اكثر قوه واكثر احتمالا للمجهود وللشدائد من الرجل لان لديها:
1_هرمونات اكثر
2_كالسيوم واستروجين اكثر
3_وكرات دمويه بيضاء اكثر
لذلك فهى اكثر احتمالا وقوه من الرجل
بل ان تحت بشرتها طبقتين دقيقتين من الدهن تحميها من نزلات البرد والزكام........فمن بين كل عشره رجال يصابون بالبرد تصاب امرأه واحده به
وفى دراسه عن متوسط اعمار الجنس البشرى اكدت التجارب المعمليه والاحصاءات على مدى 100 عام وهى دراسه اجرتها جامعه(جورج تاون) فى واشنطون ان النساء اطول عمرا من الرجال وانهن يعشن فى المتوسط مابين 4 الى 6 سنوات زياده عن الرجل
وقالت الدراسه لو نظرنا لعدد الارامل فى الكره الارضيه لوجدنا ان 75% منهم من جنس النساء وقليلا او نادرا ما نسمع عن رجل ارمل
وهنا نجيب على السؤال:
المرأه اقوى من الرجل
يالحسرتكم يا رجال العالم عند سماع هذا الخبر المؤلم

التوقيع

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ADMIN_DODO
admin
admin


انثى عدد الرسائل : 507
الموقع : http://oflash.top-me.com
تاريخ التسجيل : 02/06/2009

مُساهمةموضوع: رد: يالهوووووووووي طلعت المراء اقوي من الرجل يا حسره علي الرجاله   2009-06-19, 22:42

شفتوا؟؟؟

عشان تعرفوا اننا احنا الاقوى

بس ده مايمنعش ان في رجاله اقويا جداااااااااااااااااااااا


مواضيعك كلها حلوة اوي


i2SERVER | Online Chatting Service:
اذا كان غرور الدنيا غرك فوق
ومتفتكرش انك بظلم ارتاحت
هنروح انا وانت من بعضنا فين
هنشوف مين فينا هيضحك علي مين
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.i2serv.uk.tc/dodo
المشاغب
BLACK LIST
BLACK LIST


عدد الرسائل : 199
تاريخ التسجيل : 15/06/2009

مُساهمةموضوع: رد: يالهوووووووووي طلعت المراء اقوي من الرجل يا حسره علي الرجاله   2009-06-19, 22:44

شكرا لموروك الجميل دا
تحياتي مشاغب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ADMIN_MMDEOOLA
ADMIN_FRUOM TO ADMIN_ODRA
ADMIN_FRUOM TO ADMIN_ODRA


ذكر عدد الرسائل : 872
العمر : 29
الموقع : www.oflash.top-me.com
تاريخ التسجيل : 20/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: يالهوووووووووي طلعت المراء اقوي من الرجل يا حسره علي الرجاله   2009-06-20, 10:39

مشاعب ولا ايه الي بتقوله ده
انت واثق منه
ده اكيد دكتور كتب الموضوع ده علشان الشهره
وبعدين انا مبخدش غير بالواقع

والواقع مائه بالمائه يقول الرجل
اقول وبعدين لو هم اقوي منني
يبقي نقعد احنا بالمنزل
ويشتغلو هم
طب خلي واحده تجي تلعبي مصارعه كده
واريها مين الاقوي
ههههههههههههههههههه
هههههههههههههههه
تقبل مروري مشاغب
متجيش علي الرجال يا واد

i2SERVER | Online Chatting Service:


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.oflash.top-me.com
ADMIN_SOZANA
ADMIN_FRUOM TO ADMIN_ODRA
ADMIN_FRUOM TO ADMIN_ODRA


انثى عدد الرسائل : 686
الموقع : OFLASH.TOP-ME.COM
تاريخ التسجيل : 08/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: يالهوووووووووي طلعت المراء اقوي من الرجل يا حسره علي الرجاله   2009-06-20, 11:57

هههههههههههههههههههههههههههه ميدووو هو ايه الي مزعلك ديه حقيقة علمية

انا فعلا قرات قبل كده ان الست ممكن تستحمل اشياء اقوي من الرجل
بس مش معني كده انها اقوي منه في كل شئ

وكمان في النهاية الرجال قوامون علي النساء
وكمان وراء كل رجل عظيم امراءة عظيمة

بس رجاااااااء ارجووو تثبيت هذا الموضوووووووووووع ههههههههههه لعيون ميدووو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://OFLASH.TOP-ME.COM
المشاغب
BLACK LIST
BLACK LIST


عدد الرسائل : 199
تاريخ التسجيل : 15/06/2009

مُساهمةموضوع: رد: يالهوووووووووي طلعت المراء اقوي من الرجل يا حسره علي الرجاله   2009-06-20, 12:09

لا لا الرجال اقوووووووووووووووووي طبعا بس مش معني ننكر حق المراء اي نعم انها عظيمه بس برضو مفيش بنت تستاهل حب رجل
غير واحدا بالنسبالي انا وبس
ههههههههههههههههههههههههه
وعلي راي المثل
حب ايه يا جاهل مفيش بنت تستاهل
هههههههههههههه
شكرا لمروكم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ADMIN_SOZANA
ADMIN_FRUOM TO ADMIN_ODRA
ADMIN_FRUOM TO ADMIN_ODRA


انثى عدد الرسائل : 686
الموقع : OFLASH.TOP-ME.COM
تاريخ التسجيل : 08/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: يالهوووووووووي طلعت المراء اقوي من الرجل يا حسره علي الرجاله   2009-06-20, 12:24

لالالالالالا متقولشي كده في بنات كتير تستاهل الحب وفي ميستهلوش زي ما في ولاد كتير بتتسلي وميستهلوش الحب


زي ما في الوحش في الحلووووو


وربنا ان شاء الله هيرزقك بحد تحبه ويحبك بجد وتطلع عينك انشاء الله


هههههههههههههه

تقبل مروري سوزااااااااان
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://OFLASH.TOP-ME.COM
المشاغب
BLACK LIST
BLACK LIST


عدد الرسائل : 199
تاريخ التسجيل : 15/06/2009

مُساهمةموضوع: رد: يالهوووووووووي طلعت المراء اقوي من الرجل يا حسره علي الرجاله   2009-06-20, 12:27

لا متخفييش انا معايا الي تستاهل بس
الشاب الي بيحب ينتظر موعد الخيانه

وبرضو حب ايه يا مفيش مفيش بنت بتعيش

تحياتي ليكي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ADMIN_ODRA
admin
admin


ذكر عدد الرسائل : 1294
الموقع : www.oflash.top-me.com
تاريخ التسجيل : 12/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: يالهوووووووووي طلعت المراء اقوي من الرجل يا حسره علي الرجاله   2009-06-20, 12:55

فكك انت من الي يقولك ان الست اقوي من الراجل
والدليل
مافيش ست تعرف تشتغل في منجم فحم في وسط الجبل
مافيش ست تعرف تشتغل علي عربية لمون في الشارع
راحة جاية
جاية راحة
مافيش ست تعرف تقف علي سقالة وتشيل قصعة مونة وتمحر الجدار
مافيش ست تعرف تشتغل في ورشة
...................والخ الخ الخ
اقوي ما في الست
مخها
مش اكتر
كنا نمنا احنا في البيت
والست تنزل تعمل كل ده
واللهي مكنش في راجل اشتكا من اي حاجة
وكانت هتكون حياتنا لوووووووووووكس
تسلم ايدك يا محمد

i2SERVER | Online Chatting Service:
Chat Room - © Chat Nemra1 شات نمرة واحد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
المشاغب
BLACK LIST
BLACK LIST


عدد الرسائل : 199
تاريخ التسجيل : 15/06/2009

مُساهمةموضوع: رد: يالهوووووووووي طلعت المراء اقوي من الرجل يا حسره علي الرجاله   2009-06-20, 13:00

عادي يا احمد بس الكل عار اني الرجل اقوي بس الموضوع دا بيتكلم علي الهرمونات علميا يعني
وطلب يا احمد
محدش يعرف اسمي غيرك
وانا اسمي مشاغب يا صحبي وبس
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
المشاغب
BLACK LIST
BLACK LIST


عدد الرسائل : 199
تاريخ التسجيل : 15/06/2009

مُساهمةموضوع: رد: يالهوووووووووي طلعت المراء اقوي من الرجل يا حسره علي الرجاله   2009-06-20, 13:03

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه مهو كل عرف
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
host_NADER
مشرف
مشرف


ذكر عدد الرسائل : 605
العمر : 23
الموقع : 1/2/1993
تاريخ التسجيل : 27/04/2009

مُساهمةموضوع: رد: يالهوووووووووي طلعت المراء اقوي من الرجل يا حسره علي الرجاله   2009-06-20, 15:43

نايس توبيك تسلم ايديك
طول عمر الرجاله قويه هتفضل قويه
ولا كانت المراة راحت تحارب بدلنا
ههههههههه
تحياتى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ADMIN_DODO
admin
admin


انثى عدد الرسائل : 507
الموقع : http://oflash.top-me.com
تاريخ التسجيل : 02/06/2009

مُساهمةموضوع: رد: يالهوووووووووي طلعت المراء اقوي من الرجل يا حسره علي الرجاله   2009-06-20, 15:44

اقوي ما في الست
مخها مش اكتر

ماشي يااحمد بس الست بمخها ودماغها تقدر تمشي الدنيا كلها بدماغها دي

وكده تبقى هي الاقوى

مش لاززم يعني تكون قويه وعندها عضلات ... مش دي القوة ابدا

i2SERVER | Online Chatting Service:
اذا كان غرور الدنيا غرك فوق
ومتفتكرش انك بظلم ارتاحت
هنروح انا وانت من بعضنا فين
هنشوف مين فينا هيضحك علي مين
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.i2serv.uk.tc/dodo
المشاغب
BLACK LIST
BLACK LIST


عدد الرسائل : 199
تاريخ التسجيل : 15/06/2009

مُساهمةموضوع: رد: يالهوووووووووي طلعت المراء اقوي من الرجل يا حسره علي الرجاله   2009-06-20, 15:52

ايه يا ست دودو بقا اوعي توكني صدقتي كلامي ههههههههههههههههههههههههههههه البنت بنت والرجل راجل وعمر البنت ما هتعمل شغل الرجاله وعمر الرجاله ما هتعمل شغل الست وغير كدا المراء اخيرها ايه غير الطبيخ والغسيل والمكوه وتربيه الاطفال
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ADMIN_DODO
admin
admin


انثى عدد الرسائل : 507
الموقع : http://oflash.top-me.com
تاريخ التسجيل : 02/06/2009

مُساهمةموضوع: رد: يالهوووووووووي طلعت المراء اقوي من الرجل يا حسره علي الرجاله   2009-06-20, 18:14

لا يا مشاغب مش كل اللي بتعمله الست انها بتربي وتطبخ وتغسل والكلام ده بس


وبعدين اساس نجاح الراجل هو المرأه

مش في مثل بيقول؟؟
,,,, وراء كل رجل عظيم.. امرأه؟؟؟,,,

i2SERVER | Online Chatting Service:
اذا كان غرور الدنيا غرك فوق
ومتفتكرش انك بظلم ارتاحت
هنروح انا وانت من بعضنا فين
هنشوف مين فينا هيضحك علي مين
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.i2serv.uk.tc/dodo
المشاغب
BLACK LIST
BLACK LIST


عدد الرسائل : 199
تاريخ التسجيل : 15/06/2009

مُساهمةموضوع: رد: يالهوووووووووي طلعت المراء اقوي من الرجل يا حسره علي الرجاله   2009-06-20, 18:28

ما هوا بيقول كدا بس علشان هيا بتغسله وبتاخد باله من النظافه بتاعتو ههههههههههههههههههههههههههه
مش انها بتساعدو فيه شغلو
شوفيتي انتي اعلان اريل لما جابه انها مهتمه بالنظافه قالو الكلمه دي برضو ههههههههههههه
شكرا لردوك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
host_AMIRA
مشرف
مشرف


انثى عدد الرسائل : 286
الموقع : oflash.top_me.com
تاريخ التسجيل : 11/06/2009

مُساهمةموضوع: رد: يالهوووووووووي طلعت المراء اقوي من الرجل يا حسره علي الرجاله   2009-06-21, 00:51

انا مع راى دودو يا مشاغب ان المراه اقوى من الرجل لان المراه نصف المجتمع والرجل لا يقدر ان يعيش من غير زوجه ولولا المراه لكانت الدنيا خربت ولا راحت ولا جات وانا مش مع احمد فى ان اقوى شىء فى المراه مخها لان المراه كل شىء فيها قوى وبعدين يا مشاغب لما تلاقى بنت الحلال ها تعرف الا انا بقوله هى الا بتغسل وبتشوف انت عايز ايه وكده يعنى واعقبال كل الا على المنتدى لمل يفرحوا ويدخلوا دنيا تقبل مرورى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
host_NADER
مشرف
مشرف


ذكر عدد الرسائل : 605
العمر : 23
الموقع : 1/2/1993
تاريخ التسجيل : 27/04/2009

مُساهمةموضوع: رد: يالهوووووووووي طلعت المراء اقوي من الرجل يا حسره علي الرجاله   2009-06-21, 10:33

ههههههههههههههههههههههههههه
انا هقول كلمهواحده ما يقدر على الراجل الا الست وا ميقدر على الست الا العيل وما يقدر على العيل الا الراجل
هههههههههههه حدد فهم حاجه
هههههههههههههههههههههه
معنى مفهوم كلامى الراجل هوالاقوى
هههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
المشاغب
BLACK LIST
BLACK LIST


عدد الرسائل : 199
تاريخ التسجيل : 15/06/2009

مُساهمةموضوع: رد: يالهوووووووووي طلعت المراء اقوي من الرجل يا حسره علي الرجاله   2009-06-23, 15:51

هههههههههههههههههههههههههههههههه شكرا لرمروك اميره ونرتي التوبيك وانا هاخد برايك
نايس علي الرد الجميل دا وارجو كدا دايما

تحياتي لمن دمر حياتي
مشاغب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
يالهوووووووووي طلعت المراء اقوي من الرجل يا حسره علي الرجاله
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
شات مصري،شات عربي،شاتi2،شات لبناني,شات سعودي,شات كويتي،شات نمرة واحد،شاتi2 :: المنتديات :: منتدي الرجل العربي-
انتقل الى: